perjantai 9. helmikuuta 2018

G-voimat ja Jet-Läkki

Lenkkikuvia...

Tää viikko on ollu erityisen vaikija, erityisesti aamuisin. Hetekalta ei meinaa ylös päästä millään.

Toissapäivä, tai joku muu, en oo varma, oli vaikein. G-voimat veti hetekan suuntaan ihan hirmusella voimalla. Kämppis-Ola oli jo varmaan ainaki pari tuntii ollu jalkeilla ryminästä päätellen ja keitteli jo ainakin toisia aamusumppejaan, ja mie vielä viruskelin vatupassiasennossa hetekalla loimet vielä visusti korvilla.

No kyl mieki siintä sitte virkosin, ja rupesin taas "talikoimaan" tuota sontaläjää, jonka oon tänne riesakseni ottannu. Läjän "tasotus" kesti nyt koko päivän, enkä siintä hommasta päässy irti nyt koko päivänä, vaan jatkoin mörskällä talikon piikit, ottalohkot ja -suonet, sekä koko kuuppa punasena myöhäseen iltaa.

Lenkkikuvia...

Sen läjän tuun kyllä nyt levittämään niin tasaseksi, kun suinkin on mahollista ja jaksan, mutta toivon, että se olis jo miun viimone levitys, eikä kääkän enää ikinä tarvisi, suurimmaksi osaksi toisten kasaamia sontakasoja tonkia ja levitellä.

No sisälläoleskeluun kyllä vaikutti myös edellisen päivän Uunopitkän juoksulenkin suoritus. Kymmenen kuukauden lähes juoksematon kausi takana, ja kantapää vajaatoimisena, oli vaikija yritellä 17km:n nilkutusta.

Äsken tuossa mietiskeltiin Olan kanssa iltakahvija särpiessä, vitsejä ja sukkia ja naamatauluja väännellessä, että mistä tää meijän hirmune väsymys johtuu. Tultii siihe tuloksee, että se täytyy olla tuo Jet-Läkki, mikä meitä tuonne hetekoijen pohjille vääntää. Kyllä tää tunnin aikaero käypi vieläki voimille ja syöpi miestä aikalailla, vaikka lennosta on kulunnu jo aikaa kuukaus.

Onhan myö täällä tosin lennetty takatukat suorina pitkin maita ja mantuja tuon lennonki jälkeen, ja sillä voipi olla myöskin vaikutusta vähävoimasen voimakaksikon väsymyksiin. Nyt ei kyl jouveta ennää paljo väsymää, ku tarkotus olis lähtee pyörillä Orihuelaan ja osallistuu siellä kilvan juoksenteluun.

Lenkkikuvia...

Mie jo vähän esivalmisteluita tein tulevaa retkee varten, ja käin hakemassa Pinomarista Kankeen ohjauslaitteeseen kiinnitettävän syöttökaukalon. Syöttökaukaloon voipi laitella sitte kaura- ja ohraporepolttoaineilla käyvän Kankeen tarvitsemat aineet helposti saataville, eikä tarvihe sotkemista keskeyttää tankkauksen takia.

Taas riuhtoo G-voimat ja Jet-Läkki minnuu hetekalle. Ei auta muu ku antaa tältä päivältä noille ylivoimasille voimille periksi.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti